Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 16. dubna 2014

Zajíci v krabici - už jsou doma!


Dubnové "vánoce" už mám za sebou. Včera dopoledne jsem s očekáváním trhala papír z další krabice. Překvapení? Vlastně veliké! Po otevření voněla hořce čokoládou a mě se začaly sbíhat sliny. A taky už jsem trošku ochutnávala :)


Kakaové boby

Sáček s nimi jsem otevřela jako první. A čučela jsem - celý život jsem měla bůhví proč zafixováno, že jsou velké skoro jako kokos. Možná díky té staré žlutočervené plechové krabičce se mužskou siluetou, kterou mám už hooodně dlouho doma a do níž sypeme kakao. A ony jsou menší, než pecka z datle :-) A kulatější.
Večer mi to nedalo a dle návodu, jsem jeden bob ochutnala. No, vypadá to, že mám dalšího favorita! Čekala jsem hořkou chuť pětadevadesátiprocentní čokošky, nebo chuť kakaového prášku, a opak byl pravdou. Jeho chuť je jemná, příjemná (neručím, že to tak budou mít všichni, mám chutě trošku opotřebované a otupělé). Budu ho muset před sebou dobře schovat :-)



Kakaové máslo

Tak to má radost manžel. V jeho vzpomínkách z raného mládí mají čestné místo tři kila právě kakaového másla, jež "získala" jeho rodina po přestěhování se do jiného bytu zároveň s oním bytem. A celý rok měli s čím vařit :-)
Tak teď vymýšlím, jak si první ochutnávku kakaového másla co nejvíc zpříjemnit, abych měla taky takovou vzpomínku.

Kakaový nápoj

Slazený panelou. Už se těším, až si pro něj připravím nějaké luxusní mlíčko :-) Malá krabička s voňavým pokladem :)


Kaštanové vločky

Tak ty jsem rovnou strčila v práci do šuplete. Uvidíme, ale myslím, že tyhle nasládlé lupínky mi tam nějakou dobu vydrží, nějak mi (zatím) moc nechutnají, ale i to je dobré vědět :)

 
 
Rada poznám. Buď použiju recept od zajochů, nebo něco zaručeně najdu. Ale všimla jsem si v odkazech paleo stránek, které ji zmiňují, a měla by mě tedy zajímat.


Chlebová směs



Mám tu s chia semínky. Pekárnu jsem sice založila hluboko skříňky (za tři roky kazdodenního pečení přestala míchat, jen peče), ale normální troubu máme funkční, takže určitě vyzkouším.


Krabice?
Překvapilo by mě, kdyby to dopadlo jinak... Když jsem ji (tu krabici) ráno uklízela, málem mě trefil šlak. Ta čtyřnohá zrzavá koule v ní za večer stihla nadělat mastné flíčky! Porcovala jsem totiž kuřata do mrazáku a ona chodila ze "své" oblíbené krabice pravidelně somrovat masíčko. Příště asi dostane papuče nebo rohožku.
 

Dubnovým zajícům děkuji (a začnu přemýšlet o květnových). Moc mě potěšili. Jsem ráda překvapována a těší mě, že i u nás se prodávají věci, do nichž bych to ani neřekla. Mám na mysli třeba kakaové boby a máslo. Pravda, nepátrala jsem po nich. Jak říkám, jsem ráda překvapována :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat