Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 22. dubna 2014

22. duben - DEN ZEMĚ



N. A. S. A. přišla se zajímavým nápadem - vyfotit se, tedy vytvořit selfie, do svého popředí dát titulek - papír (například) s názvem místa, kde se právě nacházíme (nebo název v písku, z kamenů, atd.), pozadí by tentokrát neměly tvořit úsměvy celebrit, ale záběr na právě ono místo, jehož název držíme napsaný na papíru. Je úplně jedno, jestli jsme v nějaké Horní-Dolní, na Severním pólu, nebo na Mount Everestu.
 
Je to legrace (alespoň na první pohled). Ráda si to vyzkouším, jsem pro každou "blbinu". Nápis mám vytisknutý (v seznamu dostupných jazyků - považte - není čeština, překládala jsem si to sama, já, anglický analfabet :) ), jen to počasí mi zatím leze na nervy. Kdyby i pršelo, ale ono je mlhavo, po včerejším večerním dešti se ještě nerozfoukal mlhavý opar. No a tak je to vždycky, když se na něco těším a důkladně připravuju. Nechápu, že se nad místní meteorologickou situací tolik podivuju. Dohlednost 5 km je u nás běžná většinu roku...
Přesto odpoledne vyrazím s autem za město a doufám, že se mi podaří nějaký koukatelný záběr vymyslet. Doufám, že tam nebude moc čumilů :D:D:D
 
Možná se mi podaří ještě předtím jiné foto z jiného úhlu, byla bych radši, bude u toho "pomocná vědecká síla" - kolegyně. Díky ní nebudu muset dělat sto záběrů. Je děs, vyfotit se z trochu reprezentativního úhlu a ještě vlastně zdůraznit město za sebou :D:D:D Vypadá to totiž, že se počasí přece jen částečně umoudřilo.
 
Vzpomínka na pubertu, kdy mnou lomcovala láska ke kosmonautice :)
 
Co vy na to? Taky bude fotečka? NASA slíbilo (podle překladu), že v průběhu května vytvoří z fotek globální mapu. Aspoň jednou v životě modelkou ... co? :)
 

(Foto dodám později.)

Žádné komentáře:

Okomentovat