Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 17. dubna 2014

Velikonoční nasávání

Když cítím pomeranč, řeknu si "jé, Vánoce..."
Velikonoční svátky mám taky spojeny s vůní - vařená vejce s povařenou čerstvou paprikovou domácí klobásou. Mňam :)
 
No, není to sice přesné, ale i tak by to šlo

Byl to u nás doma vždy takový pravidelný slovenský (maďarský?) zvyk. Ne vždy se mi ovšem podaří tyto dvě důležité ingredience spojit dohromady právě v tuto dobu. Letos to po několika letech vyšlo - vejce přítomna budou (pokud se na mě nechystá s pomlázkou nějaká horda nájezdníků), jen ta správná klobása bývá málokdy. Naštěstí mám letos přísun, tak si zaručeně pochutnám :-) Viděla bych to jako takovou pozdní víkendovou snídani... mňam :):):)
No co, kokosovou kašičku s banánem snídám pořád, měla bych udělat občasnějakou změnu.

Tak mě napadlo, když každoročně s manželem řešíme velikonoční jídelníček jako "bitvu národních zvyklostí" :D, mohla bych po letech udělat taky škvarkové pagáče. S paleem tedy nemají naprosto nic společného, ale... jsou přece Velikonoce a jinak si s tím, co pozřu, dám dost záležet.
 
Tohle už je o trochu lepší

Žádné komentáře:

Okomentovat