Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 3. dubna 2014

Dřepovací výzva - den 9., 35 dřepů a kettlebell

Tak to mě dnes čeká.
Přiznám se, že jsem sama netušila, jak moc mě ty dřepy chytnou. Jsem vlastně sice stále na začátku, ale těším se na ně opravdu každý den. Použila jsem je jako součást každodenního laškování s kettlebellem. A že mám zítra volno? Nevadí, vymyslím jiný cvik.


Taky se musím přiznat, že jsem neměla ani představu (no, představu ano), kolik dřepů jsem schopna udělat. Asi jsem začala správně na nižším čísle, ono si jich beztak dost užiju, až se přehoupne prvních třicet dní :)


Trochu se pochlubím malinko odjinud - dámské kliky mi šly už hooodně dlouho. Pánské ...no... ani jsem je moc "hromadně" nezkoušela. Zato teď každý den, co cvičím s koulí jich dávám pravidelně deset. Pánských, aby bylo jasno. A fakt  docela dost dobrých. Aspoň tedy z mého úhlu pohledu. Včera jsem jich prvně dala 12 a přestala jsem jen proto, že mi jaksi došel benzín a trošku se mi rozklepaly ruce :)
Takže dnes bude opět dvanáct a níž už nepůjdu. Pomaličku budu navyšovat, uvidíme, jaký ze mně bude "chlap" :D


Momentálně s kettlebellem laškuji asi takto:

Pořadí není přesné, jen výčet cviků. Víceméně proto, abych se sem mohla jednou podívat a říct jééééé... :D

- 20 swingů obouruč
- 10/10 swingů jednoruč
- 10/10 svatozář
- 5/5 plank row (uf, ty zatracené) tricepsy
- 10 trh obouruč (zatím) s výdrží nad hlavou (koule u stropu, držadlo dole v ruce). To jsem si
   vymyslela spíš abych si prohloubila jistotu, že tu kouli zvládnu.
5/5 windmill
Nakonec dřepy, tedy aktuálně 12 dřepů (bude se zvyšovat.


Co se mi opravdu líbí a proč jsem přestala cvičit Zuzku (promiň, Zuzko, však já se vrátím, sleduju Tě stále bedlivě)!
Nemusím se převlékat a brát si kecky.
Naopak - shodím pantofle a začnu. Žádné zdržování.

A - jak už jsem psala - miluju ranní rozcvičku před sprchou. Shodím ze sebe všechno (ještěže kočky neumí mluvit :D:D:D:D:D ) a jdu na to. 20 swingů, 20 svatozáří, kliky, sprcha. Ende.
Po snídani toho víc stejně nedám.

Žádné komentáře:

Okomentovat