Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 8. dubna 2014

Postřeh z paleo/primal a vzpomínky na chléb

Našla jsem stránky, které sice nejsou české, ale jejichž jazyk osobně vnímám jako druhou mateřštinu. Zatím jsem je několikrát navštívila, ani ne cíleně, vlastně spíše "náhodně". Během těch několika nahlédnutí mě zaujaly, a protože mě zase nedávno dost fest zaujalo paleo, nejspíš dojde k poněkud hlubšímu samostudiu :) Pravda je, že recepty na nich nejsou, ale takový ten "technologický" postup přechodu na paleo, plus odpovědi na otázky, které mě zatím ještě ani nenapadly, tak toho je tam docela dost.


Onehdy jsem se chvástala, jak mi nečiní problém, pojíst například dobrý kváskový chléb. Ano, v našem Gurmánu, kam občas zavítám pro kousek dobrého sýra, či domácí máslo nebo jiné laskominy, sem tam narazím na kváskový chléb. Posledně jsem na něj měla štěstí, i nelenila jsem a přibalila ho do kabelky k masu z vedlejšího obchodu (zaplaťpánbu za veeeliké kabelky), obložila balíčkem se sýrem a klobáskou a vyrazila k domovu. Jako za starých časů, nalila jsem si hrnek mléka, zakrojila tlustou patku chleba, pokladla máslem (bylo tuhé, nešlo by namazat :D) a jala se posvačit. Pravdu díc, dojedla jsem to. Druhý den jsem krajíček přidala k obědu do práce a zbytek chleba šel do mrazáku, až mladým dojde, aby ho si snědli. On mi vlastně vůbec nechutnal. Tedy ne že by nebyl v pořádku, to ani náhodou, ještě před nedávnem bych před krámkem kroužila, dokud bych jej neulovila, ale vlastně mi přestal chybět.

ona.idnes.cz

Jé, to je hezký obrázek, tedy ten margarín dole jsem nikdy v puse neměla, ne že bych nikdy žádný nejedla, ale tenhle to nebyl, ale máslo vlevo nahoře, to množství kdyby viděl manžel, tak se bude smát, že kvůli tomu nemá cenu zamazat nůž. Ano, cholesterol má opravdu v pořádku. A v poslední době snídá domácí sádlo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat