Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 13. ledna 2014

Nedělní podvečer

jsem si musela náležitě osolit.

Po dvou dnech sladkého nicnedělání, inspirována nikkiinou švihadlovou výzvou a jedním Zuzčiným wokoutem, potrápila jsem si tělo:

Nejdřív:
3 minuty přeskoků přes švihadlo (nebo bez něj)

Potom:
10 minut AMRAP takto:

Na začátku každé minuty 5 kliků (pánské i dámské), po nich plynule:

1. bicep shoulder press












2. tricep dips
(opřít rukama o židli
+
 navíc střídavě zvedat nohy)













3. james bond lunge












4. knee hug














5. side crunch - levá strana














6. - 10. minuta - opakování,
jen v 10. min. side crunch - pravá strana
 
 
 
No a dnes si dám něco pořádného, abych nezlenivěla :) Ještě mě nezačalo nic bolet, takže proto.

5 komentářů:

  1. Asi si přijedu za váma někdy zacvičit, abyste mě namotivovala k větším výkonům. Klobouk dolů, jste skvělá:-)M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas taková hitparáda to není, ale po novém roce jsem k večeru jak náměsíčná, a i když nemam vybráno, co budu dělat, aspoň začnu. Po dvaceti minutách zjistím, že mě všechno bolí, nemůžu dýchat, sotva přelezu do vany,ale jsem naprosto spokojená :-)

      Vymazat
    2. Jak říkám, jste skvělá:-))

      Vymazat
    3. Zato víkendy raději nekomentuji:-) :-) :-) Pak to chci strhnout v neděli večer...

      Vymazat
  2. No musíte přece někdy odpočívat:-))

    OdpovědětVymazat