Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 28. dubna 2014

Dřepovací výzva - 1/2

Ne, že bych nenadávala.
Ne, že bych si neklepala na čelo se slovy, k čemupak že mi je taková hloupost - 140 dřepů!
Jsem někde v půlce výzvy a stoupla jsem si v docela dobrém úhlu k zrcadlu.
Vím, že můj zadek nikdy nebude mít ty správné rozměry, vždy bude poněkud plochý, nebo alespoň menší.
Ovšem co to nevidím?
Právě z onoho úhlu jsem je zahlédla.
Byly tam.
Nebýt těch špeků nad nimi, byly by daleko viditelnější.
Ale byly tam!
Moje nové prdelní svaly!!!
:D:D:D

Také zadní strana stehen se veeelmi mírně začíná klenout. Vždycky tam byly jen zkrácené vazy. Bůhví, jestli tam vůbec kdy byl nějaký sval. A teď najednou i po hmatu cítím, že tam jsou.

Takže - i když (přiznám se bez mučení) ne každý den stíhám, nebo jsem dostatečně prohřátá (což je při nízkém tlaku a omezeném přísunu sacharidů často velmi pravděpodobné), vždy, když to jde, podívám se na zpola zakřížkovaný papír, zuju papuče, případně ještě popadnu kouli a dám se do toho.

Prostě těch 140 dřepů brutto dám, i kdybych odešla po čtyřech!
  

Žádné komentáře:

Okomentovat