Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 22. dubna 2014

Můj velikonoční cheat day :)

Snad bych to ani neměla přiznávat, ale uplynulá neděle a částečně i pondělí budou v mém dlouhodobém stravovacím plánu označeny jako příšerné přežírací orgie :):):)

V neděli brzo ráno, jsem se jako správná hospodyňka postavila k plotně a odpadla od ní až po poledni. V plánu byly ten den škvarkové placky, tvarohové koblížky a kuře s nádivkou naruby.

Tvarohové koblížky
Část koblížků padla za oběť mému synkovi, který se s přítelkyní přijel na nás odpoledne podívat, část slupnul manžel a část mám na svědomí já. Do pondělka zbyl jeden.
Ochutnala jsem i škvarkové placky, v poledne jsem "jen" oždíbala nádivku (zbytek i se stehnem mám dnes s sebou v práci k obědu). No a večer, poté co jsme se vátili z hospůdky, jsem ještě vyráběla boží milosti, kterážto činnost mi vydržela skoro do půlnoci (vzhledem k době návratu z piva). Tyto bez fota. V pondělí ležely v misce na stole pro koledníky a seděla jsem nebezpečně blízko..... :D

V levé části řezu vyčuhuje kostička
V pondělí ráno, ještě než jsme odemkli prvním koledníkům, připravila jsem si snídani, jejíž vůně mi velikonoční svátky připomíná - klobása a vařené vejce. Přidala jsem rukolu a pagáčky. Ty jsou neobvykle kropenaté - z celozrnné mouky a kmín jsme na chatě měli jen mletýýý (co si člověk neošéfuje :D) Je to trochu ohlodané, se omlouvám, ale už jsem se zmiňovala, že fotit jídlo je u mě problém... :)

 
Ještě se trochu pochlubím, když už jsme u jídla. Pro maminu jsem v pátek dělala nepečený dort - složení stejné, jako posledně u muffin. Nečekala jsem to, ale krásně držel pohromadě a sklidil úspěch.
 



Žádné komentáře:

Okomentovat