Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 29. ledna 2014

Všude dobře, doma nejlíp

V neděli jsem si už nutně potřebovala dát do těla, a protože jsem neměla možnost válet se po zemi, seskládala jsem

Vraždění nožiček (pro babičky)

Tabata, 36 kol, 30" cvik + 15" pauza

2x
- burpees (bez kliku, s výskokem)
- snowboarder (s výskokem měnit nohy)










2x
- mountain climbers
- explosive star (s výskokem měnit pozice)



















2x
- předkopávání (střídat nohy) (s anglickým názvem jsem vedle jak ta jedle :) )










- squat

To celé 3x!


No a proč je doma nejlépe?
Nikdo se po očku (s "obavami o vás" nedívá), když začnete funět.
Můžete si přizpůsobit teplotu v místnosti podle sebe.
Můžete si otevřít okno a neposlouchat řeči o zimě a průvanu.
Můžete tedy normálně dýchat, nebolí vás tolik svaly a vydržíte celá tři kola, ne jako já v neděli jen dvě. Uz jsem na to neměla nervy :-)

Včera večer jsem si to celé i se švihadlem-před a jednou minutou plank pozice-po víc užila. A protože jsem po delší době začala používat sporttester, vím, že se - i když jsem ho prvních čtyřicet vteřin neměla zapnutý (bl-ec), opravdu se výsledky pohybovaly ve vyšších číslech, což mi dělá radost.

4 komentáře:

  1. Vy," babičko", tak jsem to s Vámi dneska sjela a někam Vás kopnu, babička opravdu nejsem a stačilo

    Hezký večer a mě hezké lízání ran
    Noemi s díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to nebude tím, že nemám vnoučata... :)
      Budu na Vás myslet... :)

      Vymazat
  2. Butede muset provést nové rozdělení třídy babiček ...., nějak nemám tu kategorii ráda.

    Už jsem to rozchodila, resp. dotahla pseudojogou..
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky ne, to je jen takový bojový pokřik, abych si na to slovo pozvooolllnnnaaa, zvykala. :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat