Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 29. dubna 2014

Whole30 - rozhodnutí

Možná už jste o něm slyšeli, možná jste někde něco s tímto názvem zahlédli, možná jej máte za sebou, v každém případě já o něm četla ve chvíli, kdy jsem o paleu moc nevěděla a spojila jsem si to s ním. Vlastně jsem začala praktikovat whole30, aniž bych tušila, že tak činím.

Někdy začátkem tohoto roku, kdy jsem se rozmýšlela, kterým stravovacím směrem půjdu, jsem na kb5 našla článek na téma whole30. Ani nevím proč, ale logicky jsem ho v hlavě zařadila do paleo stylu. Dost věcí jsem podle "návodu" začala dodržovat a hodně mi to pomohlo v mém přesunu do pravěku, ale nebyla jsem tenkrát stoprocentně důsledná. Teď jsem se jakousi oklikou vrátila na začátek. Informace o whole30 se na mě začaly z netu hrnout a já vím, že touto cestou už jsem šla, jen jaksi zkratkami. Myslím, že mi tím kdosi dává najevo, že odbočky se netrpí, a že je nejvyšší čas pustit se po této cestě se zdviženou hlavou. Nějaké zkušenosti už mám, neměl by to být problém. Vlastně mi zbývá dojíst zásobičku mléčných výrobků a s klidem začít. Okolí si již na blázna zvyklo. :)

Taky si musím zopakovat pár pravidel, spíše si je tedy oživit, proběhnout stránky s recepty (třeba tahle se mi zdá docela mňamná, a tohle je - až na tu zatracenou angličtinu, hi hi - naprosto dokonalé) a až to vypukne, dám vědět.

To je zajímavé, co člověka donutí hledat informace v pro něj cizím jazyku, když už se ho není schopen "celý" sám naučit. Ale že to bude zrovna cvičení a dlabanec... to by mě opravdu nenapadlo :D:D:D

Žádné komentáře:

Okomentovat