Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 13. prosince 2013

Už se blíží


Ano, mám na mysli Vánoce.
Každý rok tvrdím, že neupeču, každý rok lžu. Pokaždé alespoň pár "obecně" oblíbených druhů vyrobím, navíc vždy přidám "na zkoušku" něco nového. A to se buď ujme, nebo ne. Letos to bude něco nepečeného (prozatím) a myslím, že s ujmutím nebude problém.

Tentokrát jsem "uvařila vzorek"' a to kuličky z najemno rozsekaných (nechtělo se mi tahat mixér...) a válečkem
rozdrcených vlašských ořechů s datlemi a rozinkami obalované ve strouhaném kokosu. Mňam! :-)
Až udělám koncem týdne větší nákup, udělám i verzi s mandlemi.

Nějakého koncoročního tloustnutí ze žravosti se neobávám. V hlavě se mi doopravdy muselo něco stát, protože si radši (alespoň co se jídla týká) jídlo prohlížím, případně vyzkouším, ale nevrhám se na něj bezhlavě, tak jako se mi to dříve stávalo.
Navíc se snažím zacvičit si pokud možno každý den. Vždy vyberu něco od Zuzky, alespoň desetiminutový workout a zdolám ho. Včera jsem zapojila i hlavu. Potřebovala jsem míč (jen se o něj opřít), leč doma se jaksi žádný nenachází. Do oka mi ale padla taková ta šišatá nádoba, jak se v ní prodává barva na zeď. Posloužila velmi dobře. Pokaždé jsem si plivla do dlaní (fuj:-D ), aby mi ruce neklouzaly a jela.
Jak říkám, nevymlouvat se! No, takže konec výmluv, převlíknout a jedu jedu jedu! :-) :-) :-)

10 komentářů:

  1. Milá Evo, pravidelně sleduji Vaše stránky. Obdivuji Váš vtipný styl psaní. Jste mojí velkou inspirací v cestě za vysněnou postavou. Moc Vás zdravím. Monika ze Znojma:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, pokud se mi podaří být někomu inspirací. Na druhou stranu je tento blog motor i pro mě. Člověku to nedá, když už začne psát, aby zklamal :-)
      Díky, Eva

      Vymazat
    2. Tak to chápu, protože já bych na to odvahu neměla:-))
      M

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Třeba by se změna dala tradičně svést na novoroční předsevzetí. Ale v hlavě musí asi fakt něco "přeskočit" :-) Nikdy dřív mi to takhle nefungovalo.

      Vymazat
    5. Špatně jsem se vyjádřila. Myslela jsem tím, že bychj tu neměla odvahu, se takto veřejně svěřovat. Hlavně s těmi prohřešky:-))
      Fakt super vtipný styl vyjadřování.
      Hlavně ty začátky mě zaujaly, protože právě to nyní přesně prožívám. I když jsem o 1O let mladší, naprosto se poznávám ve Vašich pocitech a prožitcích:-)M

      Vymazat
    6. Nevím, ale asi mi vyhovuje tahle forma mírné exhibice. Opravdu jsem na začátku nečekala, jakým směrem blog půjde. I název je dost zavádějící :-) Jako holka jsem si psala deník, byl tajný, pochopitelně. Psát blog je takový jiný zvláštní pocit, bude to vůbec někdo číst a kdo? :-) Taky jich pár oblíbených denně projdu - různí lidé, různé zájmy, různá mista. Fakt je to zvláštní. Tak proč to nezkusit :-)

      Vymazat
    7. Minimálně jednoho čtenáře máte a myslím si, že jsem vcelku normální:-))))
      Každopádně díky:-)M

      Vymazat