Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 20. ledna 2014

Týden utekl jako voda

a já mám za sebou další nedělní vlastnoruční cvičení.

Opět jsem se nechala inspirovat a dala jsem takové malé babičkovské

Vězeňské blues - tentokrát time challenge :

5x  prisoner push-up (návod zde)
16x prisoner lunges (návod zde)
10x prisoner get up (návod zde)
10x hanging knee raises (návod zde) - při nedostatku žebřin v blízkém okolí bych dala na zemi nějakou oblíbenou "sklapovačku"  - 20x !
10x prisoner squat (dřepy s rukama - jak jinak - za hlavou)
To celé třikrát
(za angličtinu neručím - i na netu jsou názvy mnohdy různé)


Já celkem "v pohodě" za 14' 13". No, po pravdě, funěla jsem ještě chvíli jako sentinel :-)

Nic moc? Však já se jednou polepším, pořád jsem na sebe moc hodná...


O tom, že to nebyla až taková hrůza, vás přesvědčí i naše číča - usnula znuděně na mých poznámkách hned potom, jak jsem docvičila...

4 komentáře:

  1. Eviiiiii to nemyslíte vážně, že tomuhle říkáte babičkovské?
    No jak budu trochu fit, tak to musím vyzkoučet. Ale už předem vím, že to nedám:_))
    Prostě obdiv:_))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, nějaký základ by babičky měly mít, nepopírám :) Vždyť na Vás nikdo doma nevidí, nemusíte lámat rekordy, můžete si upravit počet i způsob a pomalu se zlepšovat. Taky bych si ještě nedávno klepala na čelo :)

      Vymazat
    2. No přiznám se, že mi taky dělá problém zatím se orientovat v těch anglických názvech cviků. Nevím, zatím mi asi vyhovuje tak nějak "vedení" trenéra. Rozhodně je to pro mě však inspirací, co píšete.M

      Vymazat
    3. Musím se s těmi názvy nějak popasovat, časem to snad vychytám.
      Děkuji.

      Vymazat