Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 11. dubna 2014

Hlas z jeskyně

Připadám si pomalu jako prapračlověk. Snažím se jíst paleo (už mě ani ty sýry moc neberou) a cvičím úplně základní cviky ať už s nebo bez (dosaďte dle libosti - kettlebell, oblečení, kecky...)
No, to jsem tedy zvědavá, kam mě tahle cesta zavede...
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Ale v klidu, to jsou jen ty moje myšlenkové pochody. Městem se pohybuju s kabelkou a ne s kyjem a oštěpem, nosím boty na podpatku (pravda, na letní jednoduché žabky se moc těším), barvím si hlavu (ten "přírodní hnědobílý melír" se mi pranic nelíbí), a když si vzpomenu tak i některé jiné součásti hlavy (drápky nemůžu), holím se a nesnáším lidi, kteří bojkotují antipotín a denní sprchu, půlku dne strávím u internetu a používám auto a MHD. Ono to se mnou ještě tak hrozné nebude :-)
Jo a moji zlatí rodičové mi ještě dnes přivezou z Ikea další osobní zbraň. Tedy něco do kuchyně - mramorový hmoždíř. Mňam. Hned musím pro něj vymyslet něco na práci.
Tolik páteční rozjímání. Je vidět, jak moc se mi dnes chce do těch vlastnoručně vymyšlených dřepů + KB :-) Tak fofrem, ať mám aspoň něco co nejdřív za sebou (nevím, myslím tím pořádný zadek? Ten je taky za mnou:-P )

Žádné komentáře:

Okomentovat