Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 10. dubna 2014

Den volna

Pravda, včerejší odpoledne bylo tak trošku hektické a tak jsem nejenže měla volno od dřepů, ale i od cvičení vůbec :)
Ode dneška pokračuji ve výzvě pětačtyřiceti dřepy a za sebou mám dvacet - čekala jsem se zbožím na výtah (v práci) a stihla jsem nejen dřepy, ale před nimi i pár cviků na protažení (ze železné koule). Nebylo to poprvé, co jsem si zrovna na tom místě zacvičila. Není tam vidět, výtahu trvá dlouho, než dorazí, tak co :)
Na případný dotaz, jak bych to udělala, kdybych měla dřepovat se zátěží, odpovím snadno - popadla bych z vozíku nějakou těžší krabici a bylo by po starostech :D

Ode dneška budu dřepy nejspíš dělat po "skupinkách". Nejde přece o to, kolik jich dáme v kuse, ale neublížit si, pořádně se protáhnout, vyrobit nějaký ten svalík (hlavně bych prosila ten prdelnííí!!! :D:D:D ) a přitom přežít :) Takže buď několikrát denně po dvaceti, nebo při cvičení s kettlebellem před ním, mezi a případně nakonec.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat