Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 31. května 2013

Uteklo to

Jen co se pásek posunul o pár dírek dál, jen co váha ukázala o něco hezčí (menší) číslo a metr taktéž, poté, co se začalo odpovídat na zvídavé a senzacechtivé otázky a usmívat se zkoumavým pohledům a navíc zjistilo se že se vlastně NEMÁ co na sebe, protože věci z lepších včerejšků nebyly ušity podle tvaru těla po čtyřměsíčním "mučení" a že jíst zdravě neznamená trápit se hlady.
Prostě na konci tohoto týdne je okamžik pravdy - odeslání nejnovějších fotek Nikki, tedy i s nejnovějšími mírami. Končí tříměsíční Proměna do léta 2013 na blogu mojetelo.blogspot.cz.
Mám trému. Nejde mi o výhru, i když za jeden každičký kousek z dárků od sponzorů bych skákala radostí, ale zase se ve mně pohnulo to moje špatné já - cvičila jsem dostatečně? Jedla jsem zdravě? A hlavně - odpovídá výsledek námaze??? Ano, odpovídá. Cvičila jsem dostatečně a stravuju se momentálně - bohužel - podle svých finančních možností. Ne že bych musela mít vše v bio kvalitě, ale v poslední době si nehvízdám. Ale o to lépe. Doma synovi nějakou dobu vaří skorosnacha, syna jsem svým snažením taky docela nakopla a to mi vlastně hraje do noty. A hřeším maximálně jeden večer v týdnu u přítele - jedno pivo a cca 10 cm směsi z kvalitních vysušených klobásek... (už dnes večer...) :D
Problém vlastně tvoří jen obědy, tvořené paradoxně (už jsem se zmiňovala) renomovanými nutričními terapeuty. Já chápu, že je problém za těch pár (opravdu málo) korun vymyslet něco kvalitního, ale o to větší kalorické bomby to většinou jsou. Doufám, že se mi finance opět co nejdřív vrátí, nedávno bylo v některém Apetitu dost nápadů na domácí "krabičkovou dietu".
A to že mi nic není? No konečně si omladím šatník. Poslední dvě Burdy už jsou ohmatané, střihové přílohy vypreparované a něco už je obkresleno na papír a vystřiženo.
Jediný a finančně i náročnější problém je moje horní spodní prádlo. Podprda. Těch několik velmi zachovalých kousků, dosud spaly jako Růža v krabici, je mi teď k ničemu. I když košíčky by už odpovídaly, jejich obvod je jaksi VELKÝ. Kdybych byla chlap, zaměřím se na objem zádových svalů a mám vystaráno. :D: D :D
Jo a taky vás štve počasí?
(To neviditelné jsou Krušné hory)

Žádné komentáře:

Okomentovat