Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 25. května 2013

Odpověď Nikki - au moje břicho potřinácté

Tak tohle půjde. Potrápit břišáky, toho není nikdy dost. 4 x 30", to by šlo. Push ups, plank, mountain climbers, pauza. Vše po třiceti sekundách a to celé čtyřikrát. Původně jsem to chtěla dát před tím, než jsme jeli s přítelem na oběd, ale pak jsem to, blb.c neudělala. Proč to silné slovo? Protože jsem byla prochladlá (pod námi je studený sklep) a protože mi pak byla venku tak příšerná zima, že jsem si dala k obědu i polévku, což jinak nečiním. Ale aspoň byl to moc dobrý vývar s játrovými knedlíčky.
Takže jsem až kolem páté hodiny, když mi "slehlo", vytáhla kecky, převlékla se, připravila jsem si nastavené hodiny v tabletu a už to jelo. Pak jsem ještě musela srovnat koberec, který jsem odstrkala při mountain climbers. Spíš než břicho, dostaly zabrat ruce, ale ty to potřebují víc, mám pocit, že je mírně zanedbávám.
No a pak, majíc roupy, našla jsem si  Bobovo nově stažené dvacetiminutové video "Strenght Beginner" a pustila se do něj. Málem jsem umřela. :) Činky se v něm víc než půl workoutu nepustí z rukou. :D Ale nebylo to špatné. Některé cviky znám, něco bylo pro mě nové. Zase další možnost výběru "do sbírky".


Žádné komentáře:

Okomentovat