Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 14. května 2013

Odpověď Nikki, cvik třetí

Trochu jsem si to představovala obtížnější. Příště, až si dám tabatu, vymyslím si nějaký zapeklitý cvik. Abych se naštvala, abych měla co zlepšovat, abych se mohla vytahovat, když poznám zlepšení. :-)
Pořád jsem okolo tohoto druhu cvičení kroužila, až jsem do toho spadla. To je dost dobrá výzva, Nikki.
Plank: v pohodě
Air-squaty: 14, 12, ..., 12, 14
Dámské kliky: 8, 7, 7, 7, 5, 6, 6, 9
Švihadlo jsem vynechala, aspoň kolena musím zachovat pro další workouty. :-)
V práci si konečně užívám schody, to bych do sebe neřekla. :-)
PS: na to, že v lednu jsem ani netušila, co to tabata je, to ujde... :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat