Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 14. května 2013

Odpověď Nikki, den druhý

Dnešní výzva mne potěšila. Byla barevná. Sníst během celého dne ovoce a zeleninu v různých barvách. Povedlo se mi to. Akorát to jablíčko, co jsem měla k přesnídávce, bylo barvy neurčité... :-) Odpoledne jsem si vzpomněla na mražené borůvky, tak jsem jich pár sezobla a taky blumu.
K večeři jsem si připravila svoje oblíbené guacamole. Tedy ve verzi, kterou mám ráda. Rozmačkané avokádo (zelené), pokapat citronovou šťávou (žlutá), přidat nadrobno nakrájené rajče (červené), nasekanou cibulku nebo v mém případě pažitku z balkónu a utřený česnek (bílý). Maličko přisolit a pořádně rozpatlat. + chleba. Neodolatelné. Jen se po tom už nedá moc cvičit, plné bříško... :-) Foto nepřiloženo, jednak to není dostatečně fotogenické papání (výsledná barva), druhak to mám tak ráda, že bych to ani nestihla naaranžovat. Spapala okamžitě, o tohle se nedělím... :-P
No a ještě před tím jsem si vyzkoušela úkol na zítra, měla jsem obavu, jestli to vůbec zvládnu, ale šlo to v pohodě. Zítra zkusím těžší verzi. Tedy pro mne těžší. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat