Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 12. května 2013

Přiznávám se,

ale poslední tři dny jsem byla ráda, že vůbec funguju. Na cvičení a podobné aktivity, jsem ze zdravotních důvodů ani nepomyslela. Prostě to nešlo.
Naštěstí uvnitř ve mně je to už tak zařízeno, že vytrvalé splaskávání trvale funguje. Trochu jsem se bála stoupnout si dnes na váhu (i když není podstatná), ale byla jsem potěšena. Opět se jí mírně ulevilo. Mně tedy taky. :)

No a vzhledem k tomu, že se blíží čas oběda, měla bych útroby připravit na příjem. Je mi konečně zase dobře, dám si 12 minut na bříško a pokud přítel nebude následně příliš trpět hlady, protáhnu i prdýlku, také s Bobem. Hrrr na ně! (Na špeky.) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat