Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 5. května 2013

Minirecenze - Jillian Michaels Killer Abs

Myslím, že bych si konečně mohla troufnout napsat něco o tomto cvičení. Začínala jsem s ním a i když se občas odhodlám ke změně a zařadím něco jiného, stále jej mám zařazen nejčastěji. Problém je v tom, že zmizel z ulozto.cz. Svým známým jej přetahuji z flešky na flešku a sama uchovávám jako okno v hlavě (oko).

Level 1.
Co na něj říct. Kdo už má něco za sebou jej možná zkusí a pak rychle přejde dál. Pro mě bylo těch prvních 14 dní, které jsem mu věnovala, jako každodenní přejíždění parním válcem. Pokaždé jsem se zpotila jak k...a, ale o to víc mě zaujalo, že minutu dvě po zakončení, jsem nebyla zadýchaná. A že jsem cvičila sakra opatrně. Byla jsem ještě bez kecek (na případné tůry nevezmu nic než trekové sandále a poslední nové reeboky jsem před lety věnovala mamce - nepadly mi), do lesa a na houby mám zásadně  vyčvachtané gumáky. Ani ne kvůli klíšťatům, spíš bych ve vysoké trávě mohla narazit na zevlující zmiji, šutr nebo větev.
Zpět k workoutu. Takže když po těch čtrnácti dnech pomalu ustaly křeče v bedrech, oplaskly boule na SI kloubech, přítel zasponzoroval koupi sportovní obuvi, zvládla jsem i zkoušku s tříkilovými činkami, do nové tabulky zanesla první míry a váhu, zvládla jsem i rozladění, když jsem ve čtvrtek necvičila (opravdu se nedá cvičit na lačno v devět večer po celodenní práci), mohla jsem se odvážit přejít dál. Dnes bych si troufla první level nazvat lepší rozcvičkou. Opravdu pro alespoň trošičku fyzicky zdatnějšího jedince je velmi snadný. Pro někoho, kdo řadu let v podstatě prolenošil mysle si, že jeho původní tělesný stav je věčný, pro toho to byl dost dobrý pohlavek.

Level 2.
Totální masakr. Tedy byl pro mne. Největší ponížení posledních let - nezmohla jsem se ani na jeden jediný dámský klik. Potupena vlastní neschopností na druhý den si udělám místo u stolu a všechny inkriminované cviky dělám "poctivě" u něj. Jako bych objevila prsní svaly! Čtvrtý den opět pravidelná masážní pauza, další den zakleknu a ... jde to. Nie je to až také boh vie čo, ale jde to. Jen jsem zpočátku měla takový intimní dámský problém. Řešila jsem to volnou cestou k WC a během na něj před každým cvikem s větším než malým tlakem ne pánevní dno. Nevěřím tomu, co mi před rokem řekl můj gynekolog a to, že věkem způsobený sestup pánevních orgánů je nevratný. Když sama cítím velmi dobré zlepšení. Však ho za pár dní plánovaně navštívím, jsem zvědava, jak bude situace vypadat z jeho úhlu pohledu.
To je hrůza, pořád píšu o něčem jiném, než jsem chtěla. Tak tedy tento workout je o skok lepší a těžší, než první. Tenkrát jsem ho dávala v lehčí verzi, dnes v těžší a ráda se k němu nostalgicky vracím. Právě kvůli kontrole onoho pánevního dna. :)

Level 3.
Než jsem se k němu dopracovala, uběhly ještě dva týdny s Ripped on 30 1 a 2 level. Nechtěla jsem šidit, potřebovala jsem získat čas na zvýšení fyzičky. Každopádně ještě dnes se mi cvičí líp, než 2. level, není tolik "při zemi". Dodnes je můj nejoblíbenější. A když se chci zničit, jdu po něm. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat