Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 18. května 2013

Odpověď Nikki, odrovnání šesté

No, přežila jsem. :) 

Čísla sice nic moc, ale opakování, jak známo, matka moudrosti, od něčeho se odrazit musím, abych se příště mohla porovnávajíc chválit či nikoli.
Začínám se bát, co ještě Nikki vymyslí. Ale vážně. Tabatu bych si mohla dávat tak jako Bobovo bonusy na pupík a zadek ke každodenním workoutům. Nebo že by jako ranní rozcvičku??? To by bylo prvně v životě, ale vidina jen čtyř minut není až tak hrozivá, jen nevím, co bych dala za cviky, když zároveň snídám. Ještě popřemýšlím. Dnes jsem každopádně ráda, že jsem si k příteli přivezla obě tříkilovky, ač jsem původně chtěla vzít jen jednu jako kettlebell. Kdo se s tím má pořád tahat... :)
No a vzhledem k pohledu z okna a na teploměr se mi dělá mdlo z pomyšlení, že mám jen tílko, džíny a dřeváčky, když je po dešti a cca 15 stupňů. No halt opět budu vypadat jako de.il... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat