Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 22. května 2013

Odpověd Nikki, ráno jedenácté

Dnešní výzva - nasnídat se! No problem.
No fakt, když se někdy vyjímečně nesmím ráno najíst, nejsem k ničemu. Naštěstí, když jdu na plazmu nebo dát krev, můžu se aspoň ošidit. Tedy čaj může být černý a sladký, chléb nasucho s marmeládou, bez oblíbené šunky a másla. Až na ten čaj sladké snídaně nějak nemusím, docela mě překvapilo, když jsem nedávno četla diskusi právě o snídaních a viděla jsem samé rozplývání nad ovocem, jogurtem, džusem, no to by mě po ránu v šest hodin zabilo :-) To mám ráda až k svačině. Jsem už přeci jen postarší paní (chtěla jsem napsat chlap) a mám ráda aspoň v jídle pořádek.
To mi připomnělo, že mám hlad, jdu lustrovat ledničku. Dobrou chuť! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat