Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 22. května 2013

Odpověď Nikki, Pepek desátý

Jak to Nikki dělá, já ani nestíhám odpovídat. :-)
Dnešní výzvu - než někam vejdu, něco si vždy odcvičím, jsem opět pojala po svém. A vymstilo se mi to. Vymyslela jsem si, že když vejdu na WC a do koupelny, udělám s činkami deset cviků na tricepsy. No jenže jsem měla speciální uklízecí den (to bych nevysvětlila), a v koupelně jsem byla snad stokrát. Takže jsem to odbíhání vzdala a činky doteď vezmu do ruky snad pokaždé, když okolo nich projdu. A ještě jsem přidala něco na bicepsy. Kupodivu mě ty ruce nebolí, także to nebyla až taková příšernost, jaká se zdála ráno. :-D
Jo a Pepek jako Pepek námořník, ten měl taky pěkné svaly na rukou :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat