Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 12. května 2013

Prší, prší...

Tak teď naštěstí už ne,ale byl to, alespoň co se počasí týče dost divoký týden. Což mě trochu inspirovalo k malé ukázce.

Kdysi v pravěku jsem se pokoušela létat na větroni, zůstala z toho aspoň láska k více či méně fotogenickým nebeským útvarům. Krásný kumulonimbus nad Českým středohořím.

Dlouhá vlna, altocumulus lenticularis. Šla jsem ráno do práce a na autobusové zastávce jsem "nenápadně" fotila. 

Další bouřka nad, či spíše za středohořím. Bývají tam často.
Jednou večer, na zemi byla už naprostá tma, jen poslední paprsky slunce osvětlovaly horní část kovadliny, zbytek černý jak bota, jen kdesi uvnitř se mohutně blýskalo. Bohužel nemám obrázek, ale pohled stál za to, jak ze sci-fi. Stála jsem se syny na balkóně a nemohli jsme se vynadívat.

Kdybych se lépe učila, ne jen kochala, mohla jsem vědět, jak se tomuto útvaru říká...

Žádné komentáře:

Okomentovat