Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 17. května 2013

Odpověď Nikki, mňam čtvrtý

Dnešní výzva zněla sníst něco, co jsme ještě nejedli. No lanýže to nebyly. :-D Jen jsem konečně vyzkoušela sojový jahodový dezert ALA. Nebyl špatný, ale nějak mi v něm chyběla chuť jogurtu z mléka. Taky jsem přivezla domů robi maso. To vůbec neznám. Šmakouna ano; kdysi jsem vyraběla seitan (manžel měl pak léta námět k monologu), sojové maso tak, jak ho vaří v práci mi chutná (já na něj nemám tolik trpělivosti), občas si koupím tofu, ale robi maso, to ne. Jen nevím, kdy se k němu dostanu, zítra večer jedu k příteli a tam je o mě postaráno. Asi to budu muset nějak zakomponovat mezi jeho rozmazlovací mňamky.. Ještě uvidím.
Zítra nás čeká nová výzva. Mám o ní co přemýšlet.
PS: po včerejšku mě docela bolí kolena a prsní svaly, docela jsem to cítila i při dnešních masážích, však mi to neuškodí. :-) Co bolí, roste.

Žádné komentáře:

Okomentovat