Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 18. května 2013

Odpověď Nikki, moje (soukromá) sedmá výzva

Jsem ostuda. Vůbec v tom nehraje roli to, že jsem o patnáct let starší, než Nikki. Nikki je těhotná, v šestém měsíci a ona mě ve včerejší pyramidě porazila. Ale jak porazila! Až se stydím, že si tu předvádím svoje odcvičená čísla. No, mám co řešit. Vida, hned tu mám námět na její dnešní výzvu. Zamyslet se nad sebou a trochu zase pořádně dát do těla! :-)
Ráno jsem začala tabatou v trochu jiném stylu - každých dvacet sekund jsem si dala jiné cvičení. Výsledky zapsány, dále se uvidí. Mohlo by to fungovat, jako taková lehká ranní rozcvička. Konečně se taky udělalo hezky, takže jsme alespoň opožděně (po obědě) s přítelem vyrazili na chatu. Je na horách a teprve teď tam kvetou pampelišky. A tak jsem si vzpomněla, jak jsem z nich kdysi dělala med, i nelenila jsem a než jsem vytáhla sekačku, tři sta žlutých kulatých kytiček už leželo v hrnci i s trochou sedmikrásek. Zitra bych měla dodat info, jak to s nimi dopadlo.
Pak jsem vytáhla lehátko a jala se zkoušet, zda v zimě nepřemrzlo. A zkoušela jsem důkladně. Vydrželo. :-)
Když jsem se večer vrátila domů, ještě jsem se potrápila Bobovo krátkým workoutem na zadek a břicho. Oba workouty jsem uz včera trochu okořenila, když jsem vzala do rukou tříkilovky. Nakonec jsem se dorazila tabatou v plank pozici. Když už jsem v polovině pomalu nemohla, přišla se na mě podívat naše kočka modroočka, celý zbytek mého funění seděla přede mnou a dívala se někam skrze mne. Nechci vědět, co si myslela.
V příštím životě se chci narodit jako kočka u nás doma... :-)
K princeznám a amorphophalu se nečuchá! :D
 
Pampeliškový med - fáze první.

Žádné komentáře:

Okomentovat