Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 25. května 2013

Odpověď Nikki - mixovaná dvanáctka - dodatek

Takže nejen já, ale i moje domácí bílá technika, jak mi bylo včera dáno najevo, má problém s koktejly. Po odpoledním workoutu s Bobem jsem do nádoby vložila potřebné ingredience a vzala do ruky tyčový mixér. Po několika málo vteřinách se ozval podezřelý zvuk a bylo po ptákách. Tedy po koktejlu. Zespodu "tyče" se uvolnily nože i s osičkou, jako důsledek zřejmě nekvalitního lepidla v jejich spoji. No co, nedalo se nic jiného dělat, než na pokus vzít lžíci a následně stěrkou vytřít zbytek. No, měla jsem pocit, že mám dvě kila navíc. :) Zůstanu zatím i nadále po cvičení raději u čistého půllitru syrovátky, případně říznutého pohankovým mlékem. Můj stárnoucí cévní systém má pohanku rád. Obsahuje rutin, který mu dělá dost dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat