Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 28. května 2013

Bob málem vrahem :-D :-D :-D

Než dojde na slibovanou Zuzku, snažím se postupně přidávat svému tělu zátěž. Dnes došlo na Bobův workout 1. Tempo má vpravdě zběsilé, chudák cvičenka ke konci vypadala, že je na pokraji smrti a do toho šílený Bob. No a u nás doma bláznivý Evik. Tedy prosím já. Korunu všemu nasadila moje skorosnacha, když soucitně pronesla "chudák holka" a mě tím opravdu nemyslela. :-) Málem jsem se smíchy počurala... :-D
Abych byla objektivní. Těch, bratru, půl hodiny docela dost intenzivniho cvičení jsem si užila. Plíce se sice jednu chvíli pokusily moji bohulibou činnost sabotovat, ale brzy si to rozmyslely. Aby ne, když jsem se pak dívala na pulsmetr, byly ⅔ času strávené v mojí ideální tepovce, zbytek byl NAD ní. Jen malá chvilka byla pod, to byl závěrečný strečink. I spálené kalorie a tuk jsem tedy měla nad normálem. Ale ono to zas tak objektivni není. Blb.c jsem si zapomněla na cca první tři minuty zapnout pulsmetr... :-) Bobe, Bobe, těš se, mě se jen tak nezbavíš. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat