Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 27. května 2013

Odvahu!

Co bych to na sebe nepráskla. Už asi tak čtrnáct dní kroužím okolo Zuzky Light. Jak tak na ni koukám zleva zprava, drbajíc se přitom na hlavě a přemlouvajíc své nesmělé svalstvo, že by nebylo na škodu vyzkoušet některý z jejich mnoha workoutů. Když už jsem přežila setkání s Jillian, které posledních pár týdnů "zahýbám" s Bobem. A že to někdy bolelo a ještě bolívá.
Nikki o Zuzce vytvořila blog 'zuzkalight.blogspot.cz'. Zuzka je sice Češka, ale všechny její workouty jsou v angličtině. To je pro nás, kteří v této řeči tápeme, obrovské plus. Díky, Nikki!!! Všechno co jde, je přeloženo, úhledně a přehledně uspořádáno, jen si vybrat. No a v tom mám právě problém. Vybrat si.
Spíš bych řekla, že jsem zbabělec. Až dnes mě napadlo, napsat to sem, do blogu, že už to bude takové veřejné tajemství a tím si běžně dodávám odvahu. S "normálními“ věcmi nemám problém vykecat se v práci, ale tohle je delikátní. Protože ty, které jedou v zumbě, chodí do posiloven, jezdí na kole, nebo plavou, na mě už teď pohlížejí jako na exota. Takže papír (respektive internet) snese všechno, svěřuji se proto zde. Chci jen říct, že než ta chvíle nastane, tedy než nastavím časovač, převléknu se a nazuju kecky, zavolám svému příteli, aby byl připraven, kdybych se mu do dvaceti minut neozvala, zavolat rychlou a s defibrilátorem a kýblem studené vody, na ochlazení. :-) Už je předběžně informován. Miluju ho, i za to, jak mi fandí.

Žádné komentáře:

Okomentovat