Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 21. května 2013

Intermezzo, změna je život (viz záhlaví blogu) + rande s Bobem

Tak jsem ji načapala. Včera večer po mém usilovném cvičení, kdy se mě pokusil odrovnat Bob svým 46' Beginner's Weight Loss Transformation (ale heč, přežila jsem). Činky malé, kilové (růžové od Avonu) i tříkilovky, vysoustružené kdysi kýmsi, leží na rozloženém gauči a čekají, až vychladnu a uklidím na jejich místo. No a tam jsem ji načapala. Čičinu, kterou nerozhodila ani moje reakce, kdy jsem si za ní sáhla pro mobil a jala se ji fotit. Ještě různě zapózovala, abych měla snímek na výběr. Je jako lenochod a ten mozek má v alfě dobrých 22 hodin denně. Po zbytek času se stará o průchod potravy svým tělem, kontrolu činnosti ostatních členů domácnosti a otravování, kdo si s ní bude hrát s provázkem, nebo komu může spát na klíně.

Čtyřicet šest minut s Bobem. Měla jsem roupy, tak jsem to zkusila. Bylo to iné kafe, než workouty Jill. Ty nekonečné počty opakování... ale pak, když už je nejhůř, relax. :) Navíc jsem se rozmazlila jejími půlhodinkami a mozek opravdu po té době hlásil, že už nechce, že už má dost a posledních pět minut před závěrečným strečinkem se mi tak rozehřála a rozklepala stehna, že jsem myslela, že nedojedu ani obyčejené a nekonečné high knees a začnu se od nohou tavit. :) Bob je pěkný pacholek. Nohy jsem sice, když bylo po všem, táhla za sebou, všechno skrznaskrz propocené a přemýšlela, jak vlezu do vany, ale zadýchaná jsem vůbec nebyla. Kdyby ano, už by mě tenhle Bobův workout asi dlouho neviděl. Takhle mám docela chuť dát si ho dnes znovu. Nohy vlastně vůbec nebolí. :)
Jj, to je celý Bob. Přiznám se, že jsem sice jela v tempu o trošičku volnějším, než "originál", zato jsem nešvindlovala a i když jsem celou první půlku prskala a držkovala (a s vděkem přijala mírnější verzi mými koleny i sousedy nesnášených jumping jacks), dám si ráda opakování.

Žádné komentáře:

Okomentovat