Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 6. května 2013

Pomoc!!! Aneb osobní postřeh z Shred it With Weights level 2

Tak jsem si dnes pořádně provětrala faldíky. Pokaždé, když zapnu přehrávač, automaticky se mi ten workout z flešky spustí. A protože se v dost nebezpečné vzdálenosti zrovna nacházel můj syn, válející se a funící na karimatce (právě tvořil břišáky), nemohla jsem se začít rozhánět ve velkém stylu, vzala jsem do ruky činku, a že ten na místo "zaručeně" nenáročný workout zkusím (jedničku důvěrně znám, nečekala jsem překvapení). To jsem si dala. Vzápětí jsem se válela po zemi přes půlku pokoje a stěží se vyhýbala dvoumetrovému děťátku. Za chvíli se ze mě lil pot a já si pozdě vzpomněla, že jsem si nevzala pulsmetr. Pokud to jen trochu půjde, zítra si ten masakr zaopakuji i s ním, a běda mu, když nenaměří pořádné hodnoty. :-)
Na doražení jsem si Bobův workout na břicho dala i já a zapila půllitrem vychlazené syrovátky... ;-) No, vychlazená vlastně nebyla.

Žádné komentáře:

Okomentovat