Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 27. března 2014

Paleo anglický muffin z mikrovlnky podle beautygloss

Včera večer konečně dostal příležitost recept, který jsem sice použila poprvé, zcela zaručeně jej však nedělám naposledy.

Když jsem si před nedávnem prošla paleo (i jinými) recepty od beautygloss, zastříhala jsem ušima (hlavně) nad tímto nesladkým muffinem.
No, přiznám se, chtěla jsem svůj výtvor taky vyfotit, ale jaksi se po něm zaprášilo dřív, než jsem natáhla ruku po mobilu :-) Prostě fotit dlabanec, to je u mě jaksi stále bez šance. Buď je nepříliš esteticky uložen na talíř, nebo už není co fotit. Ale snad mi bude odpuštěno :)
Takže jsem projednou nadobro skoncovala s chlebem a pečivem nevalného původu a kvality z obchodních řetězců a mám náhradu, která to všechno víc než nahradí.
Podotýkám, že pokud narazím na skutečně kvalitní kváskový chléb, či skutečné pečivo, nemám problém (paleo nepaleo) je zbouchat. I kdybych si je měla vyrobit sama :-) Nejsem dogmatik.
A aby se neřeklo, tady je recept:

Paleo anglický muffin z mikrovlnky (podle beautygloss)

60 ml mandlové (či jiné oříškové) mouky
1 lžíce másla
1 vejce
1/4 lžičky jedlé sody
špetka soli
1 lžička xilovitu (medu)

Rozpuštěné máslo smíchat s ostatními ingrediencemi (já dala třtinový cukr). Těstíčko přelít do misky nebo hrnečku. V mikrovlnce ořívat 90 s na plný výkon. Minutu nechat chladnout, překrojit, sníst.

Netušila jsem, co od chuti čekat, ale musím říct, že půlku jsem snědla se salátem a druhou jen tak. Přece to nenechám oschnout... Příště bych možná přidala nějaké to semínko, bude-li po ruce, ale spíš ze zvědavosti no a taky, aby manžel neměl trauma, že to mám jakési holé. I když - už jsem ho nalákala na banánové palačinky (a to tak, že, si je udělá i sám od sebe), to by bylo, aby se nechytil i na zaručeně čerstvé domácí pečivo :)

Jo a ještě něco. Večeři jsem chystala současně - do jedné misky součástky na salát, do hrnku na muffin. Hádejte, kam jsem nasypala sodu na první pokus? Salát dostal neuvěřitelný šmrnc! :D:D:D

Žádné komentáře:

Okomentovat