Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 27. června 2013

Intermezzo - novinky z domácí zahrádky

Tak tohle sice není žádná novinka, ale spíš sebechvála. Včera večer jsem si chtěla dát své oblíbené guacamole, ale avokádo jaksi nešlo rozpatlat. Nakrájela jsem ho tedy na kousky, přidala rajčátka, citrónovou šťávu, místo pažitky několik lístků bazalky a MŮJ NOVÝ DOMÁCÍ BALKONOVÝ ZARUČENĚ BIO ČESNEK. :)))))))
Vzhledem k dost nepříznivým klimatickým podmínkám vyhlásil předčasnou zralost, ulehl a uschl. Tedy jeho nať. Docela mě to štve, protože jinak se choval naprosto vzorně.
Ale ta CHUŤ - k nezaplacení! :D A taky budu za krtka, musím ho všechen vydolovat. Doufám, že vydloubu alespoň tolik, kolik jsem zasadila. :)
Teď jen, aby mi dlouho vydržel.

Žádné komentáře:

Okomentovat