Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 25. června 2013

Sobotní minivýlet + full body workout

Tak ta se povedla (myslím fotka). Nechápu jak se to mobilu podařilo, že se trefil, protože to, že jsem cvakla přesný záběr, jsem zjistila až později na chatě, odkud jsme na slavnosti vyrazili. Pro upřesnění, rytíř(-ka, po "odhalení", tedy když sundala helmu) v modrém nakonec zvítězil(-a) v celém klání. :)
Po návratu na chatu a po obědě mi to nedalo, mého milého zanechajíc v místní občerstvovně na jedno malé točené, sebrala jsem auto a vydala se pro šutříky. Vzhledem k tomu, že nemám ráda ploty a u naší chaty se opravdu nehodí, leč nějak pozemek označit musím (byť hlavně kvůli některým opravdu přidrzlým turistům) už od minulého roku jsem jak na trní, protože nedaleko od nás se plynaři opět dloubali v zemi, kteréžto jejich snažení bylo minulý víkend zakončeno výrobou cca pětimetrové hromady od hlíny odpreparovaných kamenů různé velikosti. Spíš větších. Něco pro mě. Chudák tlumiče. :) Ve svých zánovních růžových teplákách, bílém tričku a holínkách jsem zaparkovala hned vedle a se zaujetím prozkoumávala ten kamenný kopec. Protože "placáky" se nevyskytovaly, zaujaly mě podlouhlé kousky, kterými bych ještě lépe "vyzdvihla" dost přízemní první řadu, kterou jsem nanosila minulý rok.
Mé ukázkové "mountain climbers" sledovali i projíždějící řidiči, taktéž "mrtvý tah", hod daleký, spíš tedy hluboký i přenášení kamenů. Moc jsem si libovala, že tuto akci i v opačném pořadí, tedy vykládání z kufru auta a kladení na místo s ukázkově vyšpuleným zadkem jsem zvládla naprosto bez problémů, přestože velikost, tedy i hmotnost šutrů byla alespoň dvojnásobná oproti loňským a moc jsem chválila svoje břišáky, jak se zapojily, no zadek a nohy samozřejmě taky, i ruce... :D:D:D No hvězda, no... :D:D:D
Ale vážně, kolegyně mi dnes dílem škodolibě, dílem z dobré vůle podstrčila výměnou za mé velké kalhoty jedny po někom, kdo se věnoval gymnastice a ještě teď má záviděníhodnou postavu. Je to sice SAKRA výzva, ale mám na to prý čas do vánoc. No... zatím to vypadá nadějně... Já jí zase chtěla na oplátku ukázat tohle, ale jaksi nešel internet, takže zítra (dobrý, ne???).


Žádné komentáře:

Okomentovat