Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 12. června 2013

Intermezzo - meditace na povrch těla

Příšerný nadpis. Vůbec se mi v posledni době daří sestavovat literární skvosty. Už od školy mám ráda taková ta složitá souvětí, což pochopitelné nezaručí, že je taky správně napíšu.
K věci.
Letní auto pro blížící se léto :)
Dnes odpoledne jsem mimořádně uprostřed týdne vyrazila k příteli. Než jsem tak učinila, proběhla jsem opět skříň se šatičkami. I vyvstal problém. Jsou mi všechny, až na jedny, jaksi velkééé... Ale tak divně. Tím, jak se mi mění postava,  nesedí mi to přes prsa, potažmo přes hrudník. Budu muset urychleně navštívit některou z prodejen spodního prádla a něco tam vykutat. Chudinky prodavačky, zaručeně to tam po mě budou muset zinventurovat. :-)  Pak se - doufám - alespoň některé (šaty) na mě usadí.
Taky jsem zažila VELMI milé překvapení, když jsem si u přítele jen tak neplánovaně stoupla na váhu a ono bylo kilo dole! Vím, ze se hraje o cenťáky a ne o kila, ale já ještě pořád bojuju s oběma. Pravda je, že jsem zatím alespoň částečně posunula jídelníček tím lepším směrem. Když jsme byli s přítelem v obchodě a košík plnila jedna novinka za druhou, položila jsem otázku: "Budeš to taky se mnou jíst?" Dostalo se mi kratké úsečné odpovědi: "Ne." Doprovazené ještě odmítavým zavrtěním hlavou. Dostal pusu. Až se prokoušu angličtinou v Clean eating časopisech, zaručeně mu vytvořím něco, že se bude olizovat. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat