Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 11. června 2013

Mám ráda, když mají věci své jméno

Pokud jsem někdy nemocná, uzdravím se, až když mi řeknou diagnózu. Přijde mi to divné, ale takhle mi to funguje.
Proto jsem ráda, že už vím, kam pomalu ale jistě směřuje moje stravování.
V posledních dnech dostal jméno proces, který ve mně zraje už hodně dlouhou dobu a ke kterému se podvědomě dostávám, aniž bych tušila význam.
Clean eating.


Teď už chápu, proč jsem v posledních letech schopna stát v obchodě před regálem s nějakým druhem potraviny, kterou bych chtěla nově zařadit a čekám, až mě některá krabička, sáček, či přímo věc samotná osloví. Někdy si připadám, že si ochranka musí myslet, že jsem přišla něco ukrást, ale já jen čekám na to oslovení (samostudium složení samozřejmostí :-) ). Nebylo to vždy a už mě to přestalo obtěžovat, protože jsem pochopila, co mi tím podvědomí chce říct, naopak se těším, co mi intuice nadělí nového.
Clean eating. Ještě chvíli mi bude trvat, než se tomuto "stravovacímu modelu" přiblížím, ale když jsem před pár týdny psala o tom, že konečně i hlavě došlo, že nejen pohybem živ je člověk a že by to chtělo doopravdy překopat jídelníček, vlastně jsem měla na mysli, aniž jsem to tušila, clean eating.
Nastane ovšem menší "problém" pro okolí. S přítelem budu ještě chvíli bojovat, ale on je v pohodě (a taky už trochu trénovaný) a věřím, že přes léto pochopí. Já mu jeho bůček taky neberu. No, i když... :-) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat