Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 9. června 2013

Co jiného bych taky od Boba mohla čekat... :-)

No jasně, on ví, že jeho krátký "speciál" na bříško jsem si už nějakých pár dní nedala. A tak jsem po návratu z chaty, kde jsem brázdila trávník, dokud mi přetížené sekačky (mokrá přerostlá tráva) nezačalo být líto, vymyslela, že bych konečně mohla vyzkoušet jógu. Jednou, tuším někdy v březnu, jsem zkusila tu od Jill, ale po pár minutách jsem to potupeně vzdala. Nešlo mi to a na střídání pozic jsem neměla sílu.

Dnes jsem si řekla, že si dám Bobovo jógu, ale zkusmo jen část na břicho. Opět jsem naletěla jeho krásným očím. Po chvíli jsem se už válela po zemi a protože pupík opravdu dostával zabrat, ani jsem mu neměla energii vynadat. :-)  Jj, jak si člověk začne myslet, že už ho jen tak něco nepřekvapí, vždycky přijde "někdo", kdo ho hladce vyvede z omylu. Ale jinak to bylo žůžo! :-)))

1 komentář:

  1. Tak zrovna tu jógu na břicho od Boba zbožňuji! ♥
    Je to pro mě vždycky pořádná výzva a svalíky jdou krásně cítit. :))

    OdpovědětVymazat