Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 9. ledna 2014

S kettlebellem teoreticky

Informace, informace...
To je zatím vše, co sbírám, abych si mohla pořádně protáhnout kostru s kettlebellem, který je stále někde na cestě. Ano, chápu, byly Vánoce, ale vážená firmo, pochopte, já už se jaksi NEMŮŽU DOČKAT!!! :):):)
Zatím jen stahuju různé návody na cvičení a přípravu, Bobův workout je připraven ke spuštění a já začínám mít strach, že z toho, jak jsem natěšená, se hned první den namůžu :):):)
Zadáním slova kettlebell na googlu a výběrem češtiny jsem se dostala ke spoustě materiálům vhodným k samostudiu i k samodomo cvičení. Ano, činka o váze osmi kilo ještě nikoho nezabila (pokud mu nespadne na hlavu), ale tělo je přivyklé trošku jinému pohybu. Proto je důležité je náležitě připravit na onu vymodlenou kouli, hned dnes (udělalo se mi volno - tedy nejsou klienti na masáže) k večeru něco z toho vyzkoušíme...


 
Slibuji, že se autorům výše zveřejněných brožurek ozvu, ale jen tehdy, když mi ten kus hmoty v zápalu cvičení neupadne na již zmíněnou hlavu, nebo si s ním neulomím některou z končetin :)
Tady v blogu, bude zmínka zaručeně. Ale jen co se ta zatracená zatoulaná koule dovalí až ke mě! :D


2 komentáře:

  1. Dobrý večer Evo,

    moc Vás zdravím a děkuji za Váš nádherný, krásně lidsky a mile psaný s opravdovým nadhledem.
    Moc se mi líbí Vaše schopnost vystihnout to podstatné, ať již v popisech cviků či obecně
    Těším se na Vaši recenzi k Železné kouli.,

    s úctou Noemi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za poklonu, velmi si jí vážím, no a na tu svoji recenzi jsem sama zvědava. První dva díly z pěti zatím šly, pak už se mi protočily panenky, ale závěr si nechám - no až na závěr :-)

      Vymazat