Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 20. ledna 2014

Chuťová recenze na Zajíce v krabici

Začnu tam, kde jsem při prvním otevření krabice málem přišla o zrak. Tedy když jsem si omylem lokla umeoctu namísto jitrocelového sirupu.

Při druhém "pokusu", náležitě připravena, vpravila jsem do dutiny ústní opět malý vzorek umeoctu a tentokrát prošel. Spíš je víc slaný, než kyselý a tak včera večer putoval do zeleninového salátu. Dala jsem ho tam asi jednu čajovou lžičku a vážně to bylo dobré. Krásně salát přisolil (což jinak nikdy nedělám) a kyselá chuť byla příjemná. Přiznám se, normálně ocet vlastně vůbec do salátů nepoužívám (když v létě okurkový, tak s kysanou smetanou, česnekem, atd.)
Abych neodstrkovala jitrocelový sirup. Jsem hrozná, kašel nemajíc, užívám ho jako prevenci :):):) Asi brzo dojde...
Zázvorové bonbóny. Co napsat, chutnají mi. I když si na zázvor moc nepotrpím - předloni jsem se tak trošku předávkovala. Nestačil mi kousek jen v čaji, celý vymáčený kousek jsem ještě snědla a během týdne jsem se večer mohla udrbat. Než mi došlo, kde je příčina.
Borůvková bioláda. Džem vyrobený bez cukru, jen s jablečnou šťávou. Chutná znamenitě.
Spolu s malou mističkou instantní jáhlové kaše mi dělal společnost hned v pátek večer, kdy mě trošku potrápilo bříško po smažených houbových karbanátkách. Já vím, proč se smaženému vyhýbám.
Cizrnovou mouku jsem ještě nezkusila, přiložený recept vypadá dobře, pokud mi nepadne nic lepšího do oka, vyzkouším ho.
Wakame. Přiznám se, mořské řasy nejsou zrovna moje hobby, ale když jsem jeden kousek omyla vodou, vložila do hrníčku, nechala dle doporučení půl hodiny máčet, pak nakrájela a použila do salátu, vůbec jsem ji necítila. A že mi zrovna dvakrát nevoní :)

To je tak asi o Zajících v krabici pro dnešek vše, uvidíme, s čím přihopsají příště. Velmi ráda se nechám překvapit.


Na přiloženém obrázku níže je vidět, že opravdu ani krabička nepřišla nazmar. O chvíli později byla vlezlé micině odebrána, vyklepána, uzavřena a čeká na obsah, který jí bude později určen. Něco už mě napadlo, ale to bych jich musela mít moooc... :):):)


Žádné komentáře:

Okomentovat