Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 2. ledna 2014

Silvestrovské menu

V žádném případě netvrdím, že to co jsem ten večer slupla, je dokonalé. Ale aspoň jsem se u známých, kde jsme část silvestrovského večera strávili, obloukem vyhnula chlebíčkům (ty jsem ostatně nejedla nikdy), jednohubkám, vepřovému koleni i pivu. Přinesla jsem s sebou do placu taky něco na zub - špenátovo-šunkový tažený závin z celozrnné mouky, misku s hroznovým vínem, vlašáky a kozí goudou. Tu jsem nakonec sezobala já. A taky pokus o bramborový salaát z batátů a avokáda. Ten se mi jaksi chuťově vymknul. Nasládlá chuť batátů přehlušila ostatní součástky a já měla pocit, že jím dušenou mrkev :D:D:D To co mi zbylo, jsem dojedla až včera večer a bylo to daleko lepší, odleželé.
Za celý večer jsem si dala sklenku suchého bílého vína, pak už jen úplně prťavého frťana rumu jako přípitek. Úplně to stačilo.
Silvestr není pro mě důvod k bujarému veselí. I když letošní loňská bilance není až tak špatná. Nějaké to kilo dole, obrovská radost, že se vejdu do normálních konfekčních velikostí, svatba syna, svatba moje... :):):)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, Váš příspěvek se mi podařilo neznámo jak vymazat, naštěstí poté, co jsem si přečetla a informace kupodivu i zapamatovala. Slibuju, že se na ten bramborový salát z náhradních dílů podívám a dám vědět, co na to moje virtuální chuťové buňky (čtu recept a představuji si výslednou chuť, máte to taky tak?)

      Vymazat
  2. Dobrý večer,

    když se nad tím zamyslím, tak jsem se již "propracovala" do stadia, že když se podívám na recept, dokáži " odhadnout", zda to bude dobré či ne. A to je ta jakási představa výsledné chuti, jak jste ji výše trefně nazvala.

    Noemi

    OdpovědětVymazat