Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 13. ledna 2014

Nikki a švihadlo


Nikki  zase něco na nás vymyslela. Tentokrát je šance, že trpět budou i sousedské "mezipaterní"
vztahy - jak je zřejmé z převzatého obrázku, čeká nás hooodně pokusů o vznášení se :) Protože jsem se nechala už včra inspirovat a svoje cvičení jsem začala třemi minutami přeskoků švihadla (máme velmi hodné sousedy, proto bez švihadla), což mně osobně vydalo na něco málo přes tři sta skoků, troufám si na tuhle konečnou částku: 



Protože to včera až zase taková hrůza nebyla. Pravda, kdybych měla švihadlo, zaručeně by to taková legrace nebyla... :) A nemám tím na mysli bušení do podlahy :D:D:D

3 komentáře:

  1. Švihadlo jsem vždycky nesnášela, ale docela jste mě na motivovala k jeho zakoupení. Máte nějaký tip?M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho měla jako holka, to jsme se něco naskákaly. Teď jedu bez něj (už jen z lásky k bližnímu - sousedům), dělám rukama pohyby jako bych ho držela, trošku to nadnáší, sounož jsem zkusila zatím jen dnes a jen na pàr přeskoků, prostě střídám nohy a snažím se zvedat kolena. Pak to chce spolubydlícího nechat natřít nám lýtka francovkou :-) :-) :-) :-) Skáču hodně nízko, ale vím, že by to stačilo i se švihadlem, kolena v pohodě.

      Vymazat
  2. Joooo, tak to jsem prvně nepochopila, že je to bez něj:-))M

    OdpovědětVymazat