Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 2. ledna 2014

Není nad to spílat sama sobě

Dodatek - dopsán po přečtení ještě před zveřejněním:
prosím o shovívavost, příští příspěvek se budu snažit napsat poněkud inteligentněji, za tohle může adrenalín a endorfiny. Děkuji za pochopení :-)

Chodím okolo toho jako okolo horké kaše, nebo lépe řečeno jako začátkem loňského léta okolo Zuzky, až se konečně odhodlám. Nějakou dobu si sice dávám (kromě "oficiálních Zuzčiných nebo Bobových workoutů) takové rádoby závazky typu: teď udělám tolik a tolik kliků, tolik a tolik cviků s činkami, poslední schody do x-tého patra vyběhnu atd. Ale chybí tomu koncepce. Až dnes.
Pravda, mám pocit, jako bych trochu "vykradla" Zuzku, ale to je jen zdání. Prostě jsem si chtěla dát od ní něco festovniho, ale to co jsem našla, bylo pro dnešek až trochu moc festovní... :-)

Takže jsem si konečné vymyslela první HIIT pro babičku :-)

Není to žádný zázrak, ale chybami se člověk učí. Jsem jen zvědavá, kdo za mě bude zítra pracovat rukama :-) Lžu, tak hrozné to zase není. Musím mít natrénováno, až mi dorazí kettlebell.

Nazvala jsem to "Co s židlí?". Amrap, 15 minut.

Abych neprznila angličtinu, pokusím se o popis (přesný překlad teď v tom nadšení z tvoření fakt nedám).

Židle by měla být stabilní, lze nahradit nižší stoličkou, pro zpestření velkým míčem, nikde není přece psáno, že si cvičení - jakékoliv nemůžeme upravit tak, aby nás nenudilo.

20 vězeňských dřepů / koleno nahoru
5 kliků s chodidly na židli (víc jsem si z opatrnosti nepředepsala :-D )
10 krok na židli (štokrle) / koleno nahoru
10 otočit zády k židli, kliky o židli + střídavě zvedat nohu
10 kliků s rukama na židli, střídavě koleno k rameni

No fuj, to je popis jak od hohentota :-)

Asi si dám přece jen pro letošní rok nějaký cíl - udělat si hezky rychle rejstřík cviků s anglickým i českým názvem a názornými obrázky, ať pro změnu neprzním mateřštinu a nemusím to někde lovit na netu.
Fakt se polepším :-)
Jo, výsledek - 5 kol + 7 kliků zády k židli.
Příště vymyslím asi něco na pupik, dnes se dost nudil.

Žádné komentáře:

Okomentovat