Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 6. ledna 2014

Moje nožičky a moje p....ka

Kasala jsem se, kasala, jaké mám vymakané nožky, i to nad nimi, co k nim taky patří. Auvík. Nevím, jak se zvednu, až tohle dopíšu, no, nějak už to zvládnu, ale z hecu jsem si teď zdolala Zuzčin Zwow #65 a teď pláču :-) :-) :-)
Ale kdež, není to tak hrozné. Třetí, poslední, kolo jsem dala nejrychleji ze všech. Vidina cíle je neuvěřitelný motor. Navíc dřepy na jedné noze jsem bez uzardění dala se židlí pod zadkem. A taky jsem nestihla posvačit oblíbenou lžíci jogurtu, takže mě popoháněla i vidina salátku, vadnoucího v ledničce, velmi mírně přezrálého avokáda (takové mám nejradši) a určitě najdu i něco, čím tě dvěma surovinám bez chuti tu chuť dodám.
Rychle sprchu, nebo okoušu tablet :-) :-) :-)  (jó rychle, to se řekne:-)  )
PS: na počátku srpna ještě za horka jsem ty dřepy na jedné noze dala úplně až dolů a bez držení! Jak je to s gravitací - bylo to na horách, byla jsem těžší, nebo lehčí? Haha chyták - těžší, asi o šest kilo! :-D :-D :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat