Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 9. ledna 2014

Už se nemůžu dočkat

(Obzvlášť na ta velká rajčata jsem zvědavá, keříčková mi šla
vždycky dobře, tak uvidíme.)

Já vím, ještě ani vlastně nezačala zima, venku buď sluníčko, nebo naše "oblíbená" inverze, po ránu to ani neklouže, ale my mikrozahradníci (věřím, že i ti makro-) už myslí na letošní úrodu. Těším se, až budu semínka tahat očima z půdy, jak budu semenáčky bránit před neodbytnými kočičími tlapkami, až jaro opravdu vypukne a vylezu uklidit a přichystat balkón...
 
No, a to jsem si minulý rok ještě slíbila, že si znovu udělám kysané zelí. A nic, asi to bude za domácí úkol. Pravda, už je na něj trošku pozdě, ale při tom mém množství - dvě hlávky to snad ani nestálo za zmínku :):):)


2 komentáře:

  1. Kolik máte vlastně těch kočiček?M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvě, každá je úplně jiná, ale věřte, na občasný infarkt to bohatě stačí :-) Takové nenápadně ale dokonale sehrané likvidační komando :-D

      Vymazat