Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 22. ledna 2014

Asi jsem se včera majzla

nevědomky v tom sportu do hlavy ("zkoušela jsem si" v obchodě činku - kolik unesu, abych si nevybrala kettlebell se špatnou váhou), nebo mám špatné svědomí, že jsem se včera pořádně nezrušila, respektive, že jsem se o to ani nepokusila, ale dnes jsem si zase vymyslela nové babičkovské cvičení.
3 = dobře
Tabata 20'. 30 kol, 30“ cvičení, 10" pauza
Nejdřív: 300 přeškoků švihadla (ach ta Nikki :-)  )
Potom:
1.série - 2x
- push-ups (klidně krásné dámské, na čtyři doby...:-) )
- sumo squat (pozor na kolena - nikdy přes špičku!)
2. série - 2x
- side crunch - L
- side crunch - P
- tricep dips
To celé 3x (už bez švihadla!)

Naučila jsem se taky konečně, že je lépe cvičit třeba o trošku pomaleji, ale nekazit cvik, pokud už nemůžu. Raději pár vteřin prodýchat, než se hroutit.
Je lépe zvolit lehčí formu cviku, ale udělat ho perfektně včetně správného dýchání.
Vždy se nejdřív pořádně procvičit, prohřát klouby a svaly a na závěr protáhnout, vydýchat. Neprochladnout, když docvičím.

A k večeři jsem dostala chuť na pořádnou bramboračku. S fůrou sušených hub, místo krup bulgur, zlehka zahuštěná instantní jáhlovou kaší (jen abych neviděla na dno). Aspoň rok jsem ji neměla, ještě mi zbyla k zítřejšímu obědu.
Mňam!

Žádné komentáře:

Okomentovat