Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 2. března 2014

O jídle, o čem jiném :)

Čím víc prohlížím různé stránky zaměřené na stravování, tím rychleji couvám. Tedy abyste mi rozuměli. Nic není zadarmo. Ještě lépe. Žádná ze stránek (knih), která na první pohled nabízí "zázrak", neřekne všechno (to je přirozené). Ta perlička na dně bývá spíše skryta na blozích (blogách? - ještě jsem nenašla podle čeho skloňovat, hilfe!) obyčejných lidí, kteří píší o tom, co sami zažili, nebo praktikují. Takže abych nevycouvala až někam, kam vůbec nechci, obracím se stále na svou oblíbenou (velmi) chlapsky pojatou železnou kouli.



*****

Protože si libuji v obrazně pojatých příkladech, popíšu to asi takhle. Je to taková trochu svérázně pojatá meditace: Běžíte životem oblečení do mnoha vrstev oděvů, cestou o o ně postupně přicházíte, až na konci stojíte nazí, v tichu a ve velmi jednoduché, klidné, harmonické krajině. Tolik meditace.


*****
Česky řečeno - zpátky ke kořenům, zpátky k paleu (primal, jak je libo). Pokud mám změnit jídelníček - opět se opakuji - bude to trvale. Ne jen na pár týdnů, na zkoušku. Chci tak učinit odpovědně vůči svému tělu, vím, že se kromě toho musím-chci  naučit spoustu informací, abych, tak, jako když jsem začínala cvičit, mohla rozdávat informace tazatelům, proč tak činím, proč nejím to či ono a naopak. Bohužel, čas je mým pánem a ani víkendy často nejsou ideálním časem k samostudiu. Ale v klidu, jsem rak a had. Pomalu, ale jistě.
Sbíhají se mi sliny :):):)

Žádné komentáře:

Okomentovat