Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 16. března 2014

Černá je dobrá

Když jsem ve středu večer platila internetovému obchodu (mimochodem stejnému, jako koncem loňského roku, kdy se koule nedokutálela až ke mně) platbu za kettlebell, nečekala jsem, že už ve čtvrtek odpoledne mi přijde esemeska od České pošty, na níž stálo, že v pátek mi přivezou moji první novou železnou kouli. Stálo mě to "trochu" přemáhání, ale nakonec jsem zvolila dvanáctikilovou. Desetikilové se dělají z cementu. Železné vždy po čtyřech kilech: 4, 8, 12, 16,...
Prostě cvičení musí být výzva a houpat si s pár kily nemá význam. Já prostě ten kus železa musím cítit jestě za dva dny v těle :):):)





No není k sežrání? :D

Jak to bylo na konci Postřižin: Tak, a od teďka spolu začneme nový život... :)

3 komentáře:

  1. 12 kg? no obdivuju:-))M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám, jsem na sebe zvědavá, zatím jsem se k ní chovala s náležitou úctou :-) , dnes bez cvičení - jsem po plazmě a asi bych odpadla i s tou koulí :-) :-) :-) , zítra si s ní konečně pořádně pohoupu. Pokud přežiju, popíšu zážitek. :-)

      Vymazat
  2. Evi, moc obdivuju a držím pěsti:-))já s mým novým studiem nestíhám. Včera jsem si dala chvilku Hiit. jen mlčky závidím....M

    OdpovědětVymazat