Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 30. března 2014

Dřepovací výzva - den 5., volno

Zdálo by se, že dnes se ani nehnu, když je volný den, což se mi po ránu opravdu dařilo :) Ale to jen tak vypadá, změna času je změna času. Tuhle změnu - na letní čas, miluju. Vůbec mě nezajímá, že je ráno zase tma. Mám ráda ty dlouhé SVĚTLÉ večery. Neumím si představit, že v srpnu bych v osm večer zalezla a . Kdybych mohla, nechám letní čas po celý rok. Anebo - zrušila bych čas. No, nevím...
Včera večer jsem popadla kouli a hezky se s ní protáhla. Už mi to jde líp, sice pořád funím a sálám, při vzpomínce, že přesně tak jsem se cítila před rokem při prvním týdnu s Jill po letech nicnedělání, se musím pousmát (těch 12 kg, které jsem dřív nosila trvale, dnes jen při cvičení).

Vesměs každou neděli ráno se měřím. Váha stále stagnuje kolem dvaasedmdesátky, ovšem, nechci to zakřiknout, trup pod prsy, v pase a přes boky doznal mírné újmy (a to jsem se měřila až po snídani). V průměru všude o 1 cm. Zatím z toho nechci dělat žádné závěry, ta čísla raději hned zapomenu, ale uvidíme, kolik se toho ukáže příště. Trochu mě "rozladil" chybějící cenťásek přes zadek, vždyť dřepovací výzvu jsem vymyslela hlavně kvůli němu, ale přece kvůli spálenému špeku bych se nevrátila o krok zpět, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat