Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 1. března 2014

Postřehy z InBody230

Tak dlouho jsme to odkládaly (dvě baby, poradkyně STOB a já, tedy -y)!
Až konečně za asistence dvou pobavených cvičenek (měly zrovna hodinu), jejich trenérky, pod dohledem nikoli statného ošetřovatele, ale poradkyně STOB, jsem se postavila na speciální váhu (dlužno podotknout až třetí pokus změření vyšel, tak jsem byla nervózní) a čekala verdikt.

Nevím, o kolik jiné by byly výsledky, kdybych byla "netto". Tedy po ránu, hanbatá, hladová, žíznivá a vyprázdněná. Dlužno podotknout, že před třemi roky, když jsem se nechala přeměřit prvně, byly podmínky úplně stejné, takže pokud jde o porovnání, je spravedlivé. Docela mě mrzí, že jsem zaváhala a nenechala jsem se "zaměřit" před rokem, když jsem začínala. Ale... však víte.
Protože jsme ani jedna neměly čas přehodnotit výsledek (já běžela masírovat, poradkyně prchla domů), čučím teď do dvou stejných, a přesto velmi rozdílných papírů a pokouším se přijít tomu na kloub. Co potěší, je -8 kg tuku. Co pobaví, je o pár deka víc svalů na pravých končetinách, když ruku mám odjakživa silovou levou a nohy mučím obě stejně. Nové výsledky jsou v každém ohledu přijatelnější a mnohem víc ladí oku. Přestože to ještě stále není žádná hitparáda :)

Příště, až se s poradkyní potkáme, musím si ještě nechat spočítat, jaký vlastně mám mít momentálně denní příjem kalorií (pamatuji si zhruba ten, který mi doporučila před třemi roky), protože když jsem dnes zasedla k počítači a docela dost poctivě jsem si vypsala do kalorických tabulek, kolik toho vlastně průměrně denně vyluxuji a nejspíš jsem nalezla příčinu toho, proč od začátku roku ne a ne výrazněji hubnout. Vysoká matematika :) Nevím, mám-li to svádět na , to si netroufám, v každém případě ... já snad budu muset začít víc jíst!!! :D:D:D

Žádné komentáře:

Okomentovat