Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 30. března 2014

Paleo anglický muffin - druhý pokus

Včera jsem si k snídani po hooodně dlouhé době udělala něco "naslano". Tentokrát pokus o nesladký muffin, v soukromí mu budu důvěrně říkat houska, vyšel o poznání lépe, než posledně. Jen si příště musím dát pozor na množství přidané sody. V oblasti špetek a čtvrtlžiček nejsem asi dostatečně vytrénovaná, pak se mi stane to, co nyní - sody jsem přidala poněkud víc, než by si ono mikroskopické množství těstíčka zasloužilo... :D:D:D
Závěr: pominu-li její (té houstičky) trochu navinulou příchuť, s výsledkem jsem byla naprosto spokojena. Dnes i s vlastnoručními fotkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat